Bringás vándortábor az Őrségben

2024. július 7-13. között a CassioPeia (9/5.) évfolyamunk biciklizni kedvelő tagjaival az Őrségben töltöttünk egy kerékpáros túrahetet. 220 km, nagyon szép erdei tájak, emelkedők-lejtők, az Őrség varázsa várta csapatunkat. A körtúránk a nyugati határ közeléből, Szentgotthárdról indult. Jártunk a Kétvölgyi Bűricza-kilátónál, a szlovén határnál. Megnéztük a Szentgyörgyvölgyi református templomot és a történelmi Veleméri templomot. A helyi fazekas mesterséggel és tökmagolaj készítéssel is megismerkedtünk. Őriszentpéter-Siskaszeren különleges szálláson, jurtákban aludtunk, több száz éves, legendás fákat láttunk. Július legforróbb napjai is a túránk hetére estek, így a biciklizés mellett hűsölésünkről az Őrség oázisai (a Hársas-tó, Borostyán-tó, Vadása-tó, Kerka-patak) gondoskodtak. Szalafő-Pityerszeren a régi idők őrségi életébe-építészetébe pillanthattunk bele, és még bölényeket is láttunk. Vacsoráink után közös játékok és mesélős csillagnézés volt a program. Bringás csapatunkkal egy igazán jó élményekkel teli hetet élhettünk át.