Practical Uses of Technology in the English Classroom course – Pilgrims, Canterbury – 2018. július 2018 nyarán lehetőségem volt egy két hetes digitális módszertani továbbképzésen (Practical uses of Technology in the English Classroom) részt venni az angliai Canterburyben, a Pilgrims szervezésében. A kurzus és a szállásunk a University of Kent campusán volt. Bár már...
Nemzetközi kapcsolatok
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Anglia – Hegymegi Mariann
International Projects Centre, Exeter – More English for Teachers course – ERASMUS+ projektbeszámoló 2018 júliusában két hetet töltöttem el Délnyugat-Angliában, Devon megye székhelyén, Exeterben. Mivel első alkalommal vettem részt Erasmus + programon, és iskolánkból egyedül választottam ezt az úticélt így kellő izgalommal, és őszintén megvallva, némi félelemmel indultam neki az utazásnak. Repülőgépem a késő...
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Izland – Nádori Gergely, Zábráczki Anett
2019 március 2. és 9. között egy hetet töltöttünk Nádori Gergely kollégámmal Izlandon, az az AKG Erasmus+ projektjének a keretein belül
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Észtország – Kuczó Csilla, Pásztor Judit, Stefány Judit
ERASMUS+ KA1 projekt : Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Beszámoló az észtországi Erasmus+ job shadowing programról Május 19, vasárnap Teljesen rendben késő délután megérkeztünk Tallinba, ragyogó napsütés 27°C fok várt minket. Első utunk az óvárosba vezetett. Tallin óvárosa különlegesen érdekes, mert mindazok a kultúrák, amelyek végig kísértek Észtország történelmét építészeti szempontból...
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Spanyolország – Téglás Andrea
ERASMUS+ KA1 projekt : Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Social Media in the Classroom, Barcelona, Spanyolország, 2018. 08. 13-17. A Social Media in the Classroom című képzésre azért jelentkeztem, mert igyekszem minél up-to-date-ebb maradni a közösségi médiával, és azzal, hogy használhatom fel az óráimon, szaktanárként, de patrónusként is, pl. témaheteken, csibéken....
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Anglia – Kerékgyártó Judit
ERASMUS+ KA1 projekt: Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Erasmus+ beszámoló Educational Technology Today Kerékgyártó Judit, 2018. július 15-28., Bell Teacher Campus, Homerton College, Cambridge Csodálatos hely adott otthont kurzusunknak, igazi angol college-ban tölthettük a két hetet, ahol a régi falak között a XXI. századi technológiával ismerkedhettünk 18 fős nemzetközi csoportunkban. ...
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Írország – Vankó Szilvia
ERASMUS+ KA1 projekt: Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Erasmus+ beszámoló: Programme for PE teachers, General English Language Training Alpha College Dublin Maga a kurzus úgy nézett ki, hogy első héten általános angol órákkal kezdtünk majd du. 2- től voltak a „tesis” programjaink. (Ismerkedés a várossal, Kelták múzeumának meglátogatása, Cork park stadion...
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Finnország – Birloni Szilva, Iványi Dóra, Kepecs Judit
ERASMUS+ KA1 projekt : Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Beszámoló a finnországi Erasmus+ job shadowing programról Az Erasmus+ program keretében a Helsinki mellett lévő Vanta város 800 fős iskoláját látogattuk meg az AKG tantestületéből hárman: Iványi Dóra, másodikos tanító (kísérő), Kepecs Judit, gimnáziumi angol tanár és Birloni Szilvia matek tanár és...
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Málta – Hantos István
ERASMUS+ KA1 projekt : Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Máltán az angolért az angollal 2018 július második felében töltöttem el két hetet az Erasmus+ pedagógus továbbképzési program keretében Máltán, angol nyelvi kurzuson. Kifejezett szakmai cél nem volt kitűzve, de lévén a csoport minden tagja aktív tanár, értelemszerűen az iskola, a tanítás...
Erasmus+ KA1 projektbeszámoló, Olaszország – Takács Péter
ERASMUS+ KA1 projekt : Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban Erasmus+ beszámoló – Student-centred classroom Firenze Az Erasmus+ KA1 mobilitás program támogatásának köszönhetően lehetőségem nyílt arra, hogy egy hetet a személyközpontú módszerek gyakorlati megvalósításával foglalkozzak idegennyelvi környezetben, Firenzében. Azért választottam ezt a kurzust, mert az elkövetkező időszakban az eredeti végzettségem szerint nem...
ERASMUS+ KA1 projekt: Modernizált célok, megújuló módszerek, rugalmasan változó terek az oktatásban
Jelen pályázatunk szervesen kapcsolódik a 2016/2017-es tanévben megvalósított „Digitális tanulás – digitális tanítás” című pályázatunkhoz, annak a tapasztalataira épít, annak az elgondolását viszi tovább, egy magasabb szintre emelve. Az AKG néhány éves tapasztalattal rendelkezik a digitális eszközök használata, a digitális tanítás terén. Többfelé indulva is kerestük az utunkat, hogy hogy lehetne a leghatékonyabb, a...
Országos döntőben a nagykövetcsapat
A Nemzeti Választási Iroda „Túl az első X-en – Tehetsz a jövődért, válassz!” középiskolai tanulmányi versenyének regionális fordulójában az AKG Nagykövet csapat (Csernik-Tihn Szebasztián, Juhász Lili, Somos Emma, Sipőcz Benedek) az első helyen jutott tovább az országos döntőbe. Tárgyi tudást, vitakultúrát és kreativitást igénylő feladatokban mérettettek meg a csapatok, és az AKG-s diákok kimagasló...
Kérdezd az EP-képviselőket!
Diákjaink a közgázon kérdezhették a képviselőket
Élő szerepjáték tábor Göteborg közelében – Fotóalbum
Biofarmon az AKG-s kalandozók