Kedd délután iskolánk vendégei voltak Iñaki Abad Leguina, az INSTITUTO CERVANTES DE BUDAPEST igazgatója és Alberto Madrona Fernández, a Cervantes intézet tanulmányi vezetője. Részt vettek a 11-12. évfolyam egyik spanyolóráján, a diákokkal a kulturális szeterotípiákról, az egymás iránti nyitottságról beszélgettek, majd a spanyolországi továbbtanulási lehetőségekről is szó esett. Felhívták a diákok figyelmét a jelenleg a MÜPA-ban,...
Január 10 és 14 között lehetőségem volt részt venni a „Developing tolerance and mutual understanding” címen futó nemzetközi projekt első konferenciáján, amelyet itt, az iskolánkban rendeztek meg. A projektben Magyarországon kívül további öt ország vesz részt, Hollandia, Dánia, Svédország, Spanyolország és Olaszország. A két évet magába foglaló projekt lényege, hogy megpróbáljunk válaszokat, és megoldásokat...
Az Alternatív Közgazdasági Gimnáziumban a 2008/2009-es tanévben indítottuk el az intenzív nyelvi éves képzést az akkori tizenegyedik évfolyamon. A kezdetek óta kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a nyelvi éves képzés keretében a gyerekek tapasztalatot szerezzenek autentikus nyelvi környezetben, kipróbálhassák nyelvtudásukat a célnyelvi ország diákjaival kapcsolatba kerülve. A nyelvi éves diákcsere programunk keretében a diákok egy-egy...
„Developing tolerance and mutual understanding” projekt – 2016/2018 „The European Dream” projekt – 2013/2015 „Digitális tanulás – digitális tanítás” projekt -2016/2017
Varga Gréta: Nemzetközi Erasmus projekttalálkozó – diákszemmel sts’ program – Sheet1 fotók: Széles Gábor és Zábráczki Anett Hajdu Tamás videója: Sárdi Maja videója:
Köznevelési stratégiai partnerségek Az Alternatív Közgazdasági Gimnázium Cikk Cakk évfolyama a 2013/2014-es és a 2014/2015-ös tanévben részt vett egy hat európai ország részvételével zajló COMENIUS (Egész életen át tartó tanulás / Iskolai együttműködések) projektben. A projekt témája a „Demokrácia kihívásai napjaink Európájában”, angolul a „THE EUROPEAN DREAM – A vision of Europe in times...
Köznevelési intézmények munkatársainak mobilitása Az Alternatív Közgazdasági Gimnáziumban a 2015/2016-os tanévben indult el az első két olyan évfolyam, ahol a tanulás elsősorban digitális tananyagok, és a diákok saját laptopjainak felhasználásával történik. Azóta újabb digitálisan tanuló évfolyam kezdte meg tanulmányait iskolánkban, vagyis a hétévfolyamos képzés hetedik és nyolcadik évfolyamán, és az ötévfolyamos képzés kilencedik ny...
Developing tolerance and mutual understanding – KA2 Iskolák közötti együttműködés, köznevelési stratégiai partnerségek Project Summary „Students and teachers are the big focal points of this project, and the key point to get our goals is the idea of Coexistence or Teambuilding. A peaceful coexistence fosters a climate of good attitude for learning…” Continue Nemzetközi...
2016. október első hetében, a Erasmus+ program keretében látogatást tettünk két dán kisvárosi középiskolában. A látogatások célja az volt, hogy megnézzük, hogyan működik a számítógéppel segített oktatás olyan közegben, ahol ennek már több éves, évtizedes hagyománya van. A dán közoktatás jellemzői Dániában a középfokú oktatás a 10. évfolyamtól kezdődik, az érettségire felkészítés időszaka tehát...
Erasmus+ A projektet az Európai Bizottság támogatta. A honlapon megjelentek nem szükségszerűen tükrözik az Európai Bizottság nézeteit. As of the 2015/2016 academic year staff members of the Alternative Secondary School of Economics (AKG) have vowed to increase the incorporation of digital tools and techniques within a vertically expanding approach to their work in the...
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities...
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.